FANDOM

Vorselons Warship.png

Vorselonin sota-alus avaruudesta katsottuna.

Nimensä mukaisesti alus kuului itsestään pahamaineiselle Flint Vorselonille, joka käytti alusta ensimmäisen kerran paetakseen Zordoomin vankilasta. Alus sisälsi tusinoittain Vorselonin käyttöön annettuja sotilaita ja pieniä aluksia. Alus nähtiin ensimmäisen kerran Phylax-sektorilla, kun Vorselon kaappasi fongoideja Quantos -planeetalla. Ratchet joutui tunkeutumaan alukseen tyyrpuurin puoleisesta ilmalukosta päästäkseen pelastamaan kapteeni Qwarkin ja fongoidit. Toisen kerran alus nähtiin Korthos-sektorilla, kun Vorselon oli kaapannut kenraali Azimuthin. Sillä kerralla Ratchet käytti suorempaa tietä päästäkseen sisälle. Viimeisen kerran Vorselonin sota-alus tavattiin Corvus-sektorilla, kun lordi Vorselon houkutteli Ratchetin viimeiseen kamppailuun. Kun Ratchet oli surmannut Vorselonin, alus räjähti minuutin jälkeen, tuhoten kaiken alukseen jääneen materiaalin (toiminto perustui Huono häviäjä-protokollaan).

Muuta Muokkaa

  • Aluksessa on kaikenlaisia huoneita: Vankilasiipi, kidutuskammio, kylpylä, keskusaukio, hangaari, yms.
  • Aluksesta pystyi ensimmäisellä kerralla löytämään yhden RYNO V:n holosuunnitelman.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki