FANDOM

Sepiad (FULL Picture)

Sepiadi (Koko Kuva)

Sepiadit ovat vesipetoihin lukeutuvia saalistajia Ratchet & Clank: All 4 One -pelistä. Ne elävät luonnonvaraisena Reepor-planeetalla ja saalistavat parvissa ruokaa kuninkaalleenEphemeris toi sellaiset Octonokin karikolle Magnus-planeetalle, jossa RatchetClankkapteeni Qwark ja tohtori Nefarious kohtasivat yhden sellaisen joka se yritti syödä heidät. Sankareiden piti taistella sitä vastaan onneksi galaktisen-tietokannan mukaan sen ruokkiminen kaloilla auttaa jotta ruokinta mekanismin käynnistyy on tärkeää että sepiadi ensin sukeltaa sitten sankareiden on mäjäytettävä ruokinta mekanismin äänitornia jolloin se käynnistyy. Kun se on käynnistynyt, sepiadi nousee pinnalle syömään kalaa. Ja aseilla ampuminen auttaa myös sitten ruokinta mekanismin käyttämisen ja ampumisen ansiosta Sankarit onnistuivat lyömään sepiadin. Ainoa Octonokin kaupunkiin jäänyt tharpod sanoi että tärskytorneilla tharpodit pelottelivat sepiadeja ennen kuin kaikki muuttivat pois kaupungista, lisäksi tharpodit pudottelivat rutkasti miinoja pitääkseen sepiadit loitolla. Ei se kuitenkaan tepsinyt, mutta ainakin vesihiihdosta tuli mielenkiintoista.

Kuvagalleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki