FANDOM

RustyPete

Ruoste Pete

Kapteeni Romulus Slagin miehistä uskollisin yliperämiehensä Ruoste Pete.

Tämä veijari osaa juoda grogia, antaa hyviä neuvoja ja totella käskyä (paitsi jos pitää tapella voimakasta vihollista vastaan) kuin mikä tahansa ärsyttävä papukaija. Kun Ratchet ja Clank olivat tuhonneet kapteeni Slagin, Pete otti tehtäväkseen huolehtia kapunsa ja parhaan kamunsa ainoasta olemassa olevasta osasta, eli päästä. Etsiessään kapteeni Darkwateria, Ratchet sattuman kautta törmäsi Ruoste Peteen, joka pelasti hänet ja Talwyn Apogeen avaruuspiraattien kynsistä käyttämällä Slagin päätä, lähettäen heidät Hoolefar Islandille. Sieltä Pete nouti kaksikon Morrow´n luoliin etsimään Darkwaterin Aarrekarttaa, apunaan "Slag tikun nokassa". Luolissa Pete herätti kapteeni Romulus Slagin, ja kapteeni Darkwaterin iskemällä "Slagin tikun nokassa" Darkwaterin päättömään ruumiiseen. Saatuaan kapteenit rauhoittumaan, hän neuvoi heitä lähtemään rötöstelemään Hoolefar Islandille. Pete nähtiin vilaukselta pitelemässä kiinni Talwyn Apogeesta Darkwaterin Lahdessa. Kun Slagin pää ja Darkwaterin ruumis irtosivat toisistaan, Pete hyppäsi pelastamaan Slagin, ja lopussa he soutivat Hoolefar Islandille. A Crak in Timessa Ruoste Pete ja kapteeni Slag kuultiin olevan töissä Piraattiradiossa.

Ratchet and Clank all 4 one pelissä Pete on perustanut Pikaruokalan. Z'Grute tuhoaa hänen mainoksensa juoksessaan pakoon Ratchetiä,Clankia,Kapteeni Leslie Qwarkia ja Tohtori Nefariousta.

MuutaMuokkaa

  • Peten mukaan kapteeni Slag ei haistanut 600 kuun ajan puhtaita housuja.
  • Kerran Piraattiradiossa Ruoste Pete valitti että Slag suuntaa kaunansa isäänsä kohtaan häneen, vain koska tämä isä ei koskaan halannut Slagia.
  • Kun Slag kapinoi Darkwateria vastaan, Pete oli niin grogeissa, että heräsi 3 päivää myöhemmin iltapuvussa ja vieressä lusikka asennossa kaveri kerchu.

EsiintyyMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki