FANDOM

Slag (Full Picture)
Kapteeni Romulus Slag tunnetaan "Polariksen vitsauksena", koska hän on tosiaan ansainnut sen arvonimen. Hänen luotetuin miehensä, paras kamu ja yliperämies Ruoste Pete arvostaa kapteeniaan todella paljon.

Tools of Destruction Muokkaa

Ratchet ja Clank saivat tavata Slagin ensimmäistä kertaa Tools of Destructionissa, kun he olivat matkalla Mukow planeetalle. Kun Slag varasti Dimensionaattorin, Ratchet ja Clank lähtivät jahtaamaan häntä Ublikin käytävään asti. Siellä sitten kävivät Ratchet ja kapteeni Slag legendaarisen kamppailun, jossa vastakkain olivat yksi nuori lombax ja itse "Polariksen vitsaus". Slag räjähti ja hänen päänsä joutui Ruoste Peten haltuun.

Quest for Booty Muokkaa

Slag Darkwater

Slag Darkwaterin ruumiissa.

Merdegraw planeetalla Slagista selvisi aika lailla asioita hänen menneisyydestään: Hän oli kapteeni Darkwaterin perämies, kunnes tappoi tämän "piraattien historian reiluimmassa matsissa", ja kaikki ne piraatit, jotka eivät häntä kapukseen tahtoneet parempi olla kertomatta. Morrow´n luolissa Ruoste Pete laukaisi Darkwaterin kirouksen käyttämällä Slagin päätä hänen päättömään kroppaansa. Aluksi oli erimielisyyksiä ruumiin omistajuudesta, mutta lopulta Slag ja Darkwater suostuivat jakamaan sen. Kun Ratchet tuhosi heidän liitoksensa, Peten onnistui pelastamaan Slagin pään (olisi kiva tietää miten robotin onnistui uida) ja lopussa hän souti Slagin "souda, souda, souda..." säestyksen kera Hoolefar Islandille.

A Crack in Time Muokkaa

Tässä pelissä Slag ja Pete olivat päässeet Piraattiradioon töihin, ja heidät kultiin silloin tällöin radiossa.

Arvonimiä Muokkaa

  • Polariksen vitsaus/kauhu
  • Kotitekoisen kermatoffee kilpailun lohdutuspalkinnon voittaja
  • Darkwaterin surma
  • Zordoomin vankilan missikisojen voittaja
  • Viimevuotisen idolikisan kakkonen
  • Viimevuotisen laardisämpylän syöntikisan voittaja

Muuta Muokkaa

  • Slag kertoi kerran radiossa nyyhkien ettei ole helppoa olla "Polariksen vitsaus", se ei kuulemma sovi heikkohermoisille.
  • Slag kuulemma puukotti kerran miehen purilaisen tähden, vaikka hän ei edes halunnut sitä.
  • Slagin kerrotaan esiintyvän Piukat kajauttimet holo-leffassa pääpahiksena.
  • Pythorin häntä paisti on Slagin herkkua.
  • Slagin viimeiset sanat olivat (kun Ratchet oli räjäyttänyt hänen kroppansa): Oijoi... Loppu lähestyy. Oi, kaunista Pete, kirkas valo tunnelin päässä...Oijoih. Neitosia! Niin pitkälle kuin silmä siitää. Jokaisella grogi- tuoppi ja hymy vanhalle Slagille... Oijoih! Jääpä hyvin, julma galaksi... Oijoih! Jää hyvin!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki