FANDOM

HistoriaMuokkaa

LordVorselon

Flint Vorselon

Lordi Flint Vorselon oli terraklonien maineikas salamurhaaja aikoinaan, kunnes menetti kehonsa kamppailusssa Zaurikin drophydeja vastaan. Sitten hän ryntäsi Meridian cityssä olevaan GrummelNetin pääkonttoriin ja varasti kaaviot pukuaan varten (kukaan ei tiedä miten kehoton pää sen teki). Vorselon lähes mekanisoituna risti itsensä "pahan lordiksi" ja rupesi palkkasotilaaksi. Hänet tuomittiin Zordoomin vankilaan kerchujen suurlähettilään Boogohin sieppauksesta. Hän kuitenki pakeni ja alkoi työskennellä tohtori Nefariousille, tämän luvattua käyttää Suurta kelloa palauttamaan hänelle kehonsa (todellisuudessa Nefarious aikoi passittaa Vorselonin eläkkeelle). Vorselon on aika dramaattinen.

A Crack in timeMuokkaa

Vorselon nähtiin ensimmäisen kerran Quantosilla kaapatessaan fongoideja (ja kapteeni Qwarkin) luullessaan Ratchetin olevan Alister Azimuth. Ratchet kuitenkin tunkeutui Vorselonin avaruusalukseen, pelasti Qwarkin ja fongoidit, päihitti lordi Vorselonin kaksintaistelussa, ja pakeni elossa.

Toisella kerralla Vorselon oli kaapannut kenraali Azimuthin ja houkutteli Ratchetin alukseensa. Ratchet voitti toistamiseen lordi Vorselonin, pelasti Azimuthin ja pakeni tämän kanssa hengissä.

Kolmannella ja viimeisellä kerralla lordi Vorselon haastoi Ratchetin päättämään sen minkä aloittivatkaan (ja väitti olevansa Ratchetin isän kirjanpitäjä). Päästyään alukselle ja ohitettuaan Vorselonin joukot, Ratchet kävi viimeiseen kamppailuun ja surmasi lordi Vorselonin, minkä jälkeen alus räjähti. Ratchet onnistui kuitenkin pakenemaan ja todistamaan Vorselonin aluksen tuhoa (tämä kaikki onnistuu vaan kun on kerännyt kaikki zonit).

Thanks for the armoriesMuokkaa

Ratchetin ja Clankin jouduttua Artemis Zoggin käsiin, tämä kertoi Flint Vorselonin kerran pitäneen tuhat terachnoidi tiedemiestä panttivankeina Tietämyksen salissa Kortog-planeetalla. Zogg ei silloisena puolustusministerinä voinut lähettää joukkoja sinne, koska Vorselon demonstroi kykyä tehdä se, mikä oli tarpeellista.