FANDOM

Loki Master (RATCHET & CLANK Villains)
Loki-mestari (alias: Toranux-henki) on Toranux-planeetalla asuvien loki nimisten henkien johtaja. Lokit mainitaan eräässä cragmiittien ikivanhassa sadussa nimeltään Bagogg ja lokit. Sen sadun mukaan lokit olivat ilkeitä henkiä jotka halusivat tuhota kaiken elävän siinä kerrotaan myös että Bagogg niminen cragmiitti-soturi haaksirikkoutui Toranuxille ja piileskeli siellä vuosia ennen kuin onnistui pakenemaan ja kun Bagogg pääsi takaisin Reeporille hän tuhosi Toranuxin kolmosluokan planeetansärkijällä. Loki-mestari hallitsi herra Dinklesin kehoa ja varasti tohtori Croidin protomorfisen energiaerottimen suunnitelmat tavoitteissaan synnyttää Toranux-planeetta uudelleen. Mutta tohtori Nevo Binklemeyer yritti estää sen mutta ei onnistunut ja hän joutui Loki-mestarin orjaksi rakentamaan keräilijä-kätyreitä ja parantelemaan Ephemeristä. Mutta kun RatchetClankkapteeni Qwark ja tohtori Nefarious onnistuivat ohittamaan puolustusjärjestelmän ja pääsemään Ephemerisin ytimeen he kohtasivat Loki-mestarin ensin herra Dinklesin kehossa ja sitten Rykan V:n rymytursaan kehossa. Mutta tohtori Croid ja tohtori Binklemeyer, neuvoivat miten Loki-mestarin voi voittaa. Tohtori Binklemeyer viritti ensin erottimen kun Sankarit taistelivat ja yrittivät estää rymyturasta parantamasta itseään. Kun parannus oli estetty niin ansa oli viritetty ja se oli vangittava pihdeillä ja kun rymytursas oli vangittu tohtori Binklemeyer käytti siihen energiaerontinta erottaakseen hengen rymytursaasta mutta se vastusti ja sankareiden oli autettava Nevoa vetämään sen ulos vac-U:n avulla. Se saatiin ulos suusta ja sitten sankarit ampuivat sitä sitten aseilla ja se oli lyöty. Mutta kun se yritti iskeä tohtori Nefarious iski sitä ja sen jälkeen Loki-mestari oli poissa lopullisesti ja sen jälkeen tohtori Croid aikoi tuhota Toranux-planeetan osat.

GalleriaMuokkaa