FANDOM

AlisterCiT-transparent.png

Alister Azimuth

Alister Azimuth oli Ratchetin isän Kadenin paras kaveri. Hän opetti Ratchetille kuinka leijusaappaita käytetään pelissä Ratchet & Clank: A Crack in Time. Alister on yksi jäljellä olevista Lombaxseista.

Ratchet & Clank: A Crack In Time -pelin alussa Flint Vorselon etsii Azimuthia, ja luulee Ratchetia häneksi. Ratchetin tavattuaan Alisterin ensimmäistä kertaa Torren IV:llä Azimuth paljasti, että oli syypää lombaxien katoamiseen. Lombaxien luo oli tullut keksijä, joka paljastui Percival Tachyoniksi. Muut epäilivät tätä, mutta Azimuth uskoi, että tämä olisi se oikea. Tämä antoi Percivalin tutustua vapaasti lombaxien teknologiaan, mutta kun Percival oli valmis, niin tämä hyökkäsi lombaxien kimppuun. Kaden kuoli taistelussa, ja Azimuth oli vastuussa tämän kuolemasta. Rangaistukseksi lombaxit karkoittivat Azimuthin, joten tämä eli siitä lähtien maanpaossa.

Alister auttoi Ratchetia löytämään Clankin. Kun Ratchet ja Clank olivat kukistaneet Nefariouksen, Azimuth yritti käyttää suurta kelloa hyväkseen mutta Ratchet ja Clank pysäyttivät hänet. Sen jälkeen hän totesi, että se ei toimi, joten hän uhrautui pelastaakseen universumin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki