FANDOM

Insomniac Museum on muutamissa Ratchet & Clankeissa bonusplaneetta, joka sisältää erilaisia asioita ja esineitä, mitkä eivät päässeet lopulliseen peliin.

Ratchet & Clank 2: Going CommandoMuokkaa

Museoon pääsee menemällä Boldan-planeetalle ja menemällä siellä olevalle suihkulähteen päälle 03.00-03.59 välisenä kellonaikana. Kellonaikaa, eli PS2:n sisäistä kelloa voit muuttaa PS2:n System Configurationista, tai PS3:lla kellonajan asetuksista. Teleportti toimii minä kellonaikana tahansa, jos olet päässyt pelin täydellisesti läpi. On myös olemassa salainen reitti toiselle teleportille, johon pääsee milloin tahansa, vaikka ei olisi suorittanut peliä täysin läpi.

Ratchet & Clank 3: Up Your ArsenalMuokkaa

Teleportin museoon löydät Starship Phoenixin Trophy-huoneen viereistä huoneesta, kun olet saanut kaikki Trophyt. Kaikkien henkilötrophyjen lisäksi pelissä pitää päivittää kaikki aseet V8:lle, saada kaikki taitopisteet, kaikki titaanipultit, suorittaa kaikki challenget Annihilation Nationissa, ja suorittaa kaikki Galactic Rangers -tehtävät. Voit myös päästä museoon aikaisemmin menemällä Metropolisin salaisen teleportin luokse 03.00-04.00 välisenä aikana. Tätä tapaa voit helpottaa säätämällä PS2:si tai PS3:si kelloa eteenpäin.

Ratchet & Clank: A Crack in TimeMuokkaa

Museoon pääsee, kun voittaa Flint Vorselonin kolmatta kertaa Corvus-sektorilla. Vorselonin tappaminen vaatii 40 zonia. Se on ainoa tapa tässä pelissä.