FANDOM

Harvitanium on yksi universumin arvokkaimmista ja kestävimmistä aineista. Niitä käytetään usein panssareissa. Niitä tulee louhia maasta.

Planeetat joissa sitä on: Muokkaa

Ratchet & Clank Muokkaa

Ratchet ja Clank joutuivat hankkimaan harvitaniumia planeetta Hovenilta vaihtaakseen sen Persuaderiin planeetta Pokitarulla.

Ratchet & Clank: Going Commando Muokkaa

Tässä pelissä harvitaniumia pystyi kaivamaan Taboralta ja Grelbiniltä, tai saamaan avaruustaistelun sivussa. Sitä käytetään aluksen päivittämiseen, ja aluksen maalien ostoon.

Ratchet & Clank: Up Your Arsenal Muokkaa

Tässä pelissä Secret Agent Clank -holo-ohjelman ohjaaja sanoi Clankin ohjelman olevan harvitaniumin arvoinen.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction Muokkaa

Tässä pelissä harvitaniumia käytetään aseiden päivittämiseen. Sitä löytyy avaruuspiraattien arkuista, joita löytyi useilta eri planeetoilta. Fastoonilla oli aikoinaan harvitaniumkaivos. Cobalialta pystyy myös ostamaan Kultaisen Groovitronin 2,000,000 harvitaniumilla.

Ratchet & Clank: A Crack in Time Muokkaa

Tässä pelissä kenraali Azimuthin mukaan Lumosin Odinin luolat olivat kerran Breegus-Järjestelmän rikkain harvitaniumkaivos. Harvitanium mainittiin myös muutamia muita kertoja useissa eri paikoissa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki