FANDOM

Greblin.png

Planeettakuva Greblinistä

Grelbin on Ratchet & Clank 2: Going Commandon toiseksi viimeinen planeetta. Planeetta on tunnettu kylmyydestään, jääerämaistaan ja kuukivistään. Lisäksi jääerämaissa asustaa lukuisia vaarallisia otuksia, kuten Y.E.T.I -lumimiehiä ja Arktisia Leviathaneja. Planeetalta löytyy muutamia laitoksia, esimerkiksi kaivoksia. Kun Ratchet laskeutuu Gerblinille, hän kohtaa jälleen Mystikon, joka auttaa Ratchetia siirtämään kaivoksen sisäänkäynnin tukkivan kiven ja lisäksi hän antaa yhden Hypnomaticin osan. Mystikko auttaa vain, jos keräät tietyn määrän kuukiviä jääerämailta. Kun Ratchet kulkee kaivoksen läpi, hän avaa reitin ylemmile jääerämaille. Näin Ratchet pystyy keräämään lisää kuukiviä Hypnomatic-osaa varten. Ratchet tarvitsee kokonaisen Hypnomatic-vempaimen päästäkseen sisään toiseen laitokseen, jota johtaa Angelan kotiin. Kun Ratchet saapuu Angelan kodille, joukko Protopet -otuksia saartavat Angelan taloa. Ratchet voittaa Protopetit ja saa Angelalta hänen Megacorp ID-tunnuksensa päästäkseen Yeedil-planeetalla sijaitsevaan Megacorpin päämajaan.

TaitopisteetMuokkaa

TriviaaMuokkaa

  • Jos Ratchet odottaa tarpeeksi kauan, hän alkaa palella ja täristä. Sama tapahtuu kaikilla kylmillä planeetoilla koko pelisarjassa, kuten Hoven-planeetalla, Siberius-planeetalla, and Thran Asteroid Beltilla.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki