FANDOM

Glitchit, (kutsutaan myös bugeiksi), ovat ohjelmointivirheitä. Ne voivat auttaa tai haitata pelaajaa. Ne vaativat aika usein jonkin liikesarjan toimiakseen.

Muutamia glitchejäMuokkaa

Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal Muokkaa

MultiplayerMuokkaa

  • Tarkoitus: Putoa vihollisen tukikohdan sisälle
  • Vaikeus: ***
  • Paikka: Metropolis

Mene oman tukikohta teleporttisi päälle, ja paina: kolmio, kolmio, R2, R2 (toimii vain rakettikenkien kanssa). Hahmosi ei teleporttaudu sisälle vaan lähtee rakettikengillä ja teleportti teleporttaa vain ilmaa. Sitten mene vihollisen tukikohdan taakse ja hyppää alas. Huomaat että et kuolekkaan vaan putoat vihollisen tukikohdan sisälle. Sitten vain tuhoat keskustietokoneen. (Huom: Sinun täytyy tuhota suuret tykit jotta voitat pelin.)

  • Tarkoitus: Kävele seinien läpi
  • Vaikeus:*
  • Paikka: Missä vain missä on vettä ja lentoalus

Ota lentoalus ja mene veden päälle. Paina kaksi kertaa kolmiota. Hahmosi putoaa veteen ja nousee takaisin alukseen. Sitten menet vain maalle ja hyppäät seinän läpi.

SingleplayerMuokkaa

  • Tarkoitus: Ilmassa uinti
  • Vaikeus: *****+
  • Paikka: Tässä tapauksessa Marcadia

-Tämä jalo taito oli tärkeä salaisuus niille jotka sen osasivat, kunnes joku ilkeä käyttäjä (tässä tapauksessa JAIPman) meni paljastamaan sen. Elikkäs... Mene kaartuvat rappuset ylös pienelle aukiolle josta löytyy vesiallas. Vesialtaan vieressä oikealla on kaksi seinää vastakkain. Hypi niitä pitkin niin korkealle kuin pystyt ja lyö vasemman puoleista seinää. Sinun pitäisi luiskahtaa seinän läpi. Sitten lennä loivien rappusten alta vesialtaalle. Pyri koskettamaan vesialtaan kulmaa. Jos onnistut, niin sinun pitäisi pystyä uimaan ilmassa.

  • Tarkoitus: Suojuksen läpipääsy
  • Vaikeus: ***+

Mene suojusta vasten. Heitä maahan aivan viereesi Tykkitorneja. Sitten hakkaa suojusta tai koeta lentää läpi rakettikengillä. Jos päätit hakata, niin hakkaa niin pitkään kunnes menet läpi. (Pitäisi toimia joihinkin seiniinkin)

Ratchet & Clank 2: Going Gommando

  • Tarkoitus: Seiniä pitkin meneminen
  • Vaikeus: *
  • Paikka: jokainen rata

Kun olet voittanut pelin laita first person mode päälle. hyppää seinään ja lyö jakoavaimella. Pääset ylös ja voit tutkia paikkoja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki