FANDOM

Ephemeris Finale
Ephemeris on Ratchet & Clank: All 4 One pelistä oleva tuhorobotti, jolla Loki-mestari halusi palauttaa Toranux-planeetan. Pelissä Ephemerisiä vastaan ei taistella. Ephemeris näkyy jo Igliak-planeetalla, kun se sieppaa RatchetinClankin, Kapteeni Qwarkin ja Tohtori Nefariousin ja vei heidät ja Z'Gruten Aldarosin tasangolle Magnus-planeetalle. Ephemerisissä taistelivat Loki-mestaria vastaan ensin Herra dinklesin kehossa käyttävää ja sitten Rykan V:n Rymytursaan kehossa. Ephemeris terrorisoi tharpodien kylää aldarosin tasangolla ja uzo cityä. Ephemerisin latausasema sijaitsee vilegorin tasangolla, jossa Komentaja Spog auttaa Ratchetin, Clankin, tohtori Nefariouksen ja kapteeni Qwarkin Ephemerisin sisään. Sisällä Loki-mestari käyttää vapautinta jotta voi hallita rymytursaan kehoa. Pelin loppuvideossa sankarit lentävät Ephemerisillä Polarisiin. Nevo rakensi Ephemerisin Loki-mestarille joka tahtoi palauttaa Toranux planeetan, joka oli myös eräässä Cragmiitti-sadussa jossa Bagogg niminen gragmiittisoturi taisteli Toranux-henkiä vastaan Toranuxilla.

Katso myös: Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki