FANDOM

250px-Aranos

Aranos Ratchet & Clank 2:ssa

Aranos oli jäinen planeetta Bogon-galaksissa, jossa näytti olevan loputtomat määrät vuoria. Angela Cross omisti leijuvan laboratorion, jota vartiovat Megacorpin omat MSR:ät (Megacorps Security Robots), versiot I ja II. Kun Angela varasti Megacorpin kokeilu nro. 13 Megacorpin testi labrasta, hän lähti Aranoksella olevaan labraansa valmistautumaan lähtöön Canal cityyn Notak planeetalle ostamaan räjähteitä kokeilun tuhoamiseksi. Ratchet, uusi Megacorpin kommando, jäljitti hänet sinne ja oli saada Kokeilun, mutta Angela ja MSR:ät estivät sen ja Angela pääsi kokeilun kanssa pakoon. Myöhemmin Thugs-4-Less valtasi Angelan labran ja muuttivat sen uudeksi vankilakseen, jonka tarkoitus oli toimia korkean turvallisuus tason laitoksena Thugs-4-Lessin vastustajille. Ratchet ja Clank joutuivat lyhyeksi aikaa laitokseen vangeiksi, mutta pakenivat Clankia ihailevan infobotin avulla.

Ratchet & Clank sarjakuvatMuokkaa

Aranos oli yksi markazialaisen planeetta-varkaan, Artemis Zoggin, kohteista. Planeetan varastaminen galaksista, joka on erilainen kuin Polaris, merkitsi koko universumin olevan varkauksien kohteena.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki