FANDOM

Aphelion

Aphelion alun perin.

Aphelion (3371-Alfa) on lombax-alus, jota Ratchet ja Clank ovat käyttäneet Future sarjan ajan. Alun perin lombaxien puolustamisesta kärsinyt alus on toiminut moitteettomasti sankari kaksikon hyväksi niin matkailussa kuin taistelussa.

Tools of Destruction Muokkaa

Surkeat pikku drophydit! Käyttävät hakeutuvia ammuksia. Mitä huijareita! -Aphelion korjauksen jälkeen

Ratchet ja Clank löysivät Aphelionin rikkinäisenä Fastoon-planeetalta. Korjattuaan sen, alus kertoi Tachyonin raunioittaneen Fastoonin. Siitä tulikin vakituinen alus seikkailun ajaksi. Aphelion joutui myöhemmin taistelemaan avaruuspiraatteja vastaan Voronin asteroidivyöllä, Rakarin tähtisikermässä ja Verdigrisin mustassa aukossa. Sillä joutui kylläkin vain ampumaan ja väistelemään. Se auttoi Ratchetia ja Clankia myös tekemään HALO-hyppyjä Cronkin ja Zephyrin kanssa heitto-istuimillaan.

Quest for Booty Muokkaa

Aphelion nähtiin vain kahdesti tässä pelissä. Ensimmäisen kerran kyyditsemässä Ratchetin ja Talwynin avaruuspiraattien laivastoon Azorean merellä, ja toisen kerran kuvassa, jossa Ratchet oli matkalla etsimään Clankiä Breegus-järjestelmästä.

A Crack in Time Muokkaa

C Aphelion

Aphelion zoni-aluksena.

Tämän pelin alussa näytettiin Ratchetin ja kapteeni Qwarkin törmäävän Aphelionilla erääseen aika poikkeamaan, ja siten putoavan Quantos-planeetalle. Ennen pysähtymistä aluksen siivet irtosivat, sai lommoja ja ohjaamon suoja hajosi särkyi. Myöhemmin zonien avulla Ratchet korjasi Aphelionin, jolloin siitä tuli zoni-alus.

Zoni parannuksetMuokkaa

  • 00: Pulssitykit
  • 00: Lävistinohjukset
  • 03: Korjaus
  • 06: Vauhtibuusti 500
  • 09: Harmoniapanssari
  • 12: Hinausnyöri
  • 15: Kineettiset mäjäyttimet
  • 18: Plasmatorpedot
  • 21: Kvanttiheijastin
  • 24: Polaaripanssari
  • 27: Protonileikkurit
  • 30: Parviraketit
  • 35: Xulian-superbuusti
  • 40: Voi kukistaa lordi Vorselonin, ja päästä Insomniac museoon

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki