FANDOM

Darkwater.JPG

Angstrom Darkwater haamuna

Kapteeni Angstrom Darkwater oli ilkeä, ankara ja saita avaruusmerirosvo, joka ei luottanut juuri kehenkään. Hänen sanottiin jopa "ryöstäneen miljoona pulttia prikkaakaan käyttämättä". Osuutensa ryöstösaaliista hän kätki tukikohtaansa saarelle planeetta Merdegraw´lla, joka tunnettiin Darkwaterin lahtena. Hän sai tavata zonit, joiden johtaja antoi hänelle kaukotähden, jotta he voisivat jutella kun Darkwater palaisi Polaris-galaksiin. Ikäväkseen hänen perämiehensä Romulus Slag ankkuroi lippulaivan Morrow´n luoliin ja tappoi Darkwaterin ja kaikki, jotka eivät tahtoneet häntä kapteenikseen. Darkwater oli kuitenkin kironnut itsensä niin, että hänen sielunsa oli sidottu visusti hänen kroppaansa, ja se joka hänen lepoansa häiritsisi, saisi hänen miehistönsä (eli Epäkuolleet Avaruuspiraatit) kimppuunsa. Ratchet ja hänen ystävänsä Talwyn lähtivät Ruoste Peten kanssa etsimään Darkwaterin Aarrekarttaa Morrow´n luolista. Ratchet löysi kartan, mutta Pete, joka oli kantanut kädessään Slagin päätä tikun nokassa, iski sen Darkwaterin päättömään kroppaan herättäen kummatkin kapteenit ja epäkuolleet piraatit. Peten saatua kapteenit rauhoittumaan, he lähtivät ryöstämään Hoolefar Islandia. Ratchet onnistui estämään sen, jolloin Darkwater perääntyi ja lähti hakemaan kaukotähteä. Slag ja Darkwater onnistuivat nappaamaan tähden ennen Ratchetiä ja ottivat Talwynin panttivangikseen. Ratchet kuitenkin onnistui pääsemään heidän peräänsä ja tuhoamaan heidän liitoksensa. Ruoste Peten onnistui pelastamaan Slagin pään ja lopussa he soutivat Hoolefariin, mutta Darkwaterin ruumis putosi Azorean mereen.

Muuta Muokkaa

Darkwater.png

Darkwater Slagin päällä.

  • Kuuleman mukaan Darkwater palasi vanhan miehistönsä kapteeniksi, epäkuolleitten piraattien lisäksi, kun kerran Sprocket (joka oli ottanut vanhan miehistön komentoonsa) oli kuollut. Siitä, missä muodossa Darkwater otti komennon, ei ole tietoa. Tämä mainittiin pelissä Ratchet & Clank: A Crack in Time, piraattiradiossa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki