FANDOM

Angela Cross
Angela taborassa1
Henkilö
Ryhmä Ei ole
Silmien väri Sininen
Ihon/nahkan väri Oranssi
Pituus Noin 210cm
Paino Ei tiedossa
Laji Lombax
Tilanne Elossa

Angela Cross on ainut naispuolinen tiedossa oleva Lombax. Angelalla ei ole häntää, koska naispuolisilla Lombaxeilla ei sitä ole. Angela esiintyi Ratchet & Clank 2: Going Commando -pelissä.

HistoriaMuokkaa

Angela esiintyi aluksi planeetta Aranoksella toheloivana varkaana, joka vei Megacorp-jättiyrityksen keksimän Protopetin (täydellisen lemmikin prototyypin), jotta Abercrombie Fizzwidget, joka on valepuvussa oleva Qwark, ei voisi käyttää sitä vallatakseen Bogon-galaksin. Ratchet tapasi Angelan (varkaana) tämän jälkeen planeetta Siberiuksella, kun hän yritti tuhota Protopetin laukaisemalla sen raketilla avaruuteen. Myöhemmin Angela tavattiin planeetta Taboralla taas varkaana mutta hän paljastui kun hän putosi aluksen päältä ja hänen naamio irtosi. Sen jälkeen Angela tavattiin planetta Grelbinillä (hän asuu siellä). Lopuksi hänet tavataan planeetta Yeedilillä. Siellä he joutuvat Qwarkin mokan takia voittamaan täysin mutatoitunut Protopet.

Ratchet & Clank: A Crack In Time Muokkaa

Angela ei esiinny PlayStation 3 -peleissä, mutta hänet mainittiin Corvus-sektorilla radiossa A Crack In Time -pelissä:

"Kuten monet kuuntelijamme tietävät, lombax-kapinallinen Angela Cross on ollut kateissa kohta kolme vuotta. Hän jäi entisen diktaattorin Percival Tachyonin kostotoimenpiteiden uhriksi ja nähtiin viimeksi pakenemassa kohti Cerullian sektoria Max Apogeen aluksessa."

MuutaMuokkaa

  • Crack in timessä sanotaan ,että Kenraali Alister Azimud ja Ratchet olivat ainoat lombaxit. Siinä oli unohdettu Angela (tai kuollut)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki